Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 13:17, 27 Lut 2007    Temat postu:

Christina Ricci Undressing!
http://Christina-Ricci-Undressing.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=543907
Gość
PostWysłany: Nie 11:24, 25 Lut 2007    Temat postu:

Catherine Zeta Jone Throatjob!
http://Catherine-Zeta-Jone-Throatjob.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=543907
Adjohadick
PostWysłany: Nie 9:16, 25 Lut 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=543907
Gość
PostWysłany: Sob 21:03, 24 Lut 2007    Temat postu:

Britney Spears Spreading Outdoors!
http://Britney-Spears-Spreading-Outdoors.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=543907
Abter
PostWysłany: Nie 1:17, 21 Sty 2007    Temat postu:

wow shit Smile Wink Smile
http://paris-hilton-sucking.info/raped/543907
regards, Abter
Abadsterha97
PostWysłany: Pon 1:17, 15 Sty 2007    Temat postu:

superb! Smile
http://cristinaaquilerasucking.info/illegal_movies/543907
regards, Abadsterha97
Abadsterha97
PostWysłany: Pon 1:14, 15 Sty 2007    Temat postu:

amazing! Razz Razz Smile
http://paris-hilton-sucking.info/paparazi/543907
regards, Abadsterha97
Ad
PostWysłany: Wto 19:04, 24 Paź 2006    Temat postu: Harcerski Start!!

HARCERSKI START
Kołobrzeg 10-11.11.2006r.

1. ORGANIZATORZY
100 Kołobrzeska Drużyna Harcerska „HA-HA”.

2. TERMIN I MIEJSCE HARCERSKIEGO STARTU
Harcerski Start odbędzie się w dniach 10-11.11.2006 roku na terenie
Harcerskiego Ośrodka Morskiego w Kołobrzegu.

3. KOMENDA HARCESKIEGO STARTU
Komendantka - pwd. Milena Derlikiewicz,
Kwatermistrz - mł. Michał Dejer,
Oboźny - ochot. Adrianna Płuciennik.

4. UCZESTNICY
Zuchy, harcerki, harcerze, instruktorzy Bałtyckiego Hufca Morskiego ZHP w
Kołobrzegu oraz zaproszone hufce i drużyny.

5. CELE ZLOTU
- inauguracja nowego roku harcerskiego,
- obchody Dnia Niepodległości,
- zacieśnienie więzi między harcerzami,
- wspólna harcerska zabawa,
- uzyskanie (być moze) nowej, przydatnej wiedzy.

6. WPISOWE
Zuchy - 5zł + 2 zużyte baterie od osoby.
Harcerze i harcerski - 7zł + 2 zużyte baterie od osoby.
Na nie zgłoszonych w terminie nie nakładamy kar i ich wpisowe wynosi także
5 lub 7zł + 2 baterie.
Opiekun nie płaci wpisowego, jeśli jest z nim co najmniej 7 osób.

7. ŚWIADCZENIA
W ramach wpisowego gwarantujemy:
- ciepłą herbatkę,
- miejsce do spania - zakwaterowanie w kasztelu,
- pamiątkową plakietkę,
- ciepły obiadek - piracką zupę,
- dyplomy dla wszystkich patroli, nagrody dla najlepszych,
- rejs statkiem,
- koncert szant,
- świetną zabawę.

8. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
- ścisłe przestrzeganie Prawa Harcerskiego i zaleceń Komendy Zlotu,
- posiadanie pełnego umundurowania harcerskiego, śpiworka, karimaty,
- posiadanie opieki pełnoletniego opiekuna,
- posiadanie pożywienia na czas trwania Harcerskiego Startu,
- wyposażenie patrolu w apteczkę i latarki,
- posiadanie oryginału dokumentacji wyjazdu oraz polisy ubezpieczeniowej,
- wykonanie zadań przedzlotowych.

9. ZADANIA PRZEDZLOTOWE
- każdy patrol winien posiadać produkty na przygotowanie „pirackiej” zupy-
(produkty, a nie gotowce w postaci „chińskich zupek”),
- każdy patrol winien posiadać także jedną parę wysokich kaloszy,
- stworzyć lub przygotować znaną już pieśń na festiwal szant,
- każdy uczestnik posiadać musi szczoteczkę do zębów,
- oraz podstawy wiedzy o piratach...

10. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmuje
pwd. Milena Derlikiewicz
ul. Unii Lubelskiej 51/8
78-100 Kołobrzeg
tel.: 691 401 274
do dnia 07 listopada 2006 roku. Zgłoszenie powinno zawierać pełną nazwę
drużyny lub patrolu, listę osób z ich danymi
i zaznaczonym opiekunem. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię
dokumentacji wyjazdu oraz kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Brak
którejkolwiek z tych rzeczy wiąże się
z niezakwalifikowaniem na Harcerski Start.


11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas Harcerskiego Startu ponosi
opiekun patrolu bądź drużyny. Uczestnicy przyjeżdżają na własny koszt.
Wymagamy przestrzegania Prawa Harcerskiego i zaleceń Komendy Zlotu oraz
wszelkich regulaminów i przepisów organizacyjnych i państwowych. Nie
przestrzeganie regulaminu grozi usunięciem ze zlotu. Organizatorzy
zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.

12. DODATKOWE ZADANIE DLA PATROLI
1. Należy pamiętać, że w piątek wpuszczamy na teren zlotu tylko
i wyłącznie osoby, które mają na sobie jakąś niebieską część ubranka!!!
2. Należy dalej nie zapominać, iż w sobotę po terenie zlotu można się
poruszać tylko i wyłącznie mając jakąś czerwoną część ubranka.
3. Należy bezwzględnie przestrzegać, aby opuszczając Harcerski Start mieć
na sobie i niebieską i czerwoną część ubranka.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!! Wink

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group