Ad |
Wysłany: Wto 19:04, 24 Paź 2006 Temat postu: Harcerski Start!! |
|
HARCERSKI START
Kołobrzeg 10-11.11.2006r.
1. ORGANIZATORZY
100 Kołobrzeska Drużyna Harcerska „HA-HA”.
2. TERMIN I MIEJSCE HARCERSKIEGO STARTU
Harcerski Start odbędzie się w dniach 10-11.11.2006 roku na terenie
Harcerskiego Ośrodka Morskiego w Kołobrzegu.
3. KOMENDA HARCESKIEGO STARTU
Komendantka - pwd. Milena Derlikiewicz,
Kwatermistrz - mł. Michał Dejer,
Oboźny - ochot. Adrianna Płuciennik.
4. UCZESTNICY
Zuchy, harcerki, harcerze, instruktorzy Bałtyckiego Hufca Morskiego ZHP w
Kołobrzegu oraz zaproszone hufce i drużyny.
5. CELE ZLOTU
- inauguracja nowego roku harcerskiego,
- obchody Dnia Niepodległości,
- zacieśnienie więzi między harcerzami,
- wspólna harcerska zabawa,
- uzyskanie (być moze) nowej, przydatnej wiedzy.
6. WPISOWE
Zuchy - 5zł + 2 zużyte baterie od osoby.
Harcerze i harcerski - 7zł + 2 zużyte baterie od osoby.
Na nie zgłoszonych w terminie nie nakładamy kar i ich wpisowe wynosi także
5 lub 7zł + 2 baterie.
Opiekun nie płaci wpisowego, jeśli jest z nim co najmniej 7 osób.
7. ŚWIADCZENIA
W ramach wpisowego gwarantujemy:
- ciepłą herbatkę,
- miejsce do spania - zakwaterowanie w kasztelu,
- pamiątkową plakietkę,
- ciepły obiadek - piracką zupę,
- dyplomy dla wszystkich patroli, nagrody dla najlepszych,
- rejs statkiem,
- koncert szant,
- świetną zabawę.
8. OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW
- ścisłe przestrzeganie Prawa Harcerskiego i zaleceń Komendy Zlotu,
- posiadanie pełnego umundurowania harcerskiego, śpiworka, karimaty,
- posiadanie opieki pełnoletniego opiekuna,
- posiadanie pożywienia na czas trwania Harcerskiego Startu,
- wyposażenie patrolu w apteczkę i latarki,
- posiadanie oryginału dokumentacji wyjazdu oraz polisy ubezpieczeniowej,
- wykonanie zadań przedzlotowych.
9. ZADANIA PRZEDZLOTOWE
- każdy patrol winien posiadać produkty na przygotowanie „pirackiej” zupy-
(produkty, a nie gotowce w postaci „chińskich zupek”),
- każdy patrol winien posiadać także jedną parę wysokich kaloszy,
- stworzyć lub przygotować znaną już pieśń na festiwal szant,
- każdy uczestnik posiadać musi szczoteczkę do zębów,
- oraz podstawy wiedzy o piratach...
10. ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmuje
pwd. Milena Derlikiewicz
ul. Unii Lubelskiej 51/8
78-100 Kołobrzeg
tel.: 691 401 274
do dnia 07 listopada 2006 roku. Zgłoszenie powinno zawierać pełną nazwę
drużyny lub patrolu, listę osób z ich danymi
i zaznaczonym opiekunem. Do zgłoszenia należy dołączyć kserokopię
dokumentacji wyjazdu oraz kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Brak
którejkolwiek z tych rzeczy wiąże się
z niezakwalifikowaniem na Harcerski Start.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas Harcerskiego Startu ponosi
opiekun patrolu bądź drużyny. Uczestnicy przyjeżdżają na własny koszt.
Wymagamy przestrzegania Prawa Harcerskiego i zaleceń Komendy Zlotu oraz
wszelkich regulaminów i przepisów organizacyjnych i państwowych. Nie
przestrzeganie regulaminu grozi usunięciem ze zlotu. Organizatorzy
zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.
12. DODATKOWE ZADANIE DLA PATROLI
1. Należy pamiętać, że w piątek wpuszczamy na teren zlotu tylko
i wyłącznie osoby, które mają na sobie jakąś niebieską część ubranka!!!
2. Należy dalej nie zapominać, iż w sobotę po terenie zlotu można się
poruszać tylko i wyłącznie mając jakąś czerwoną część ubranka.
3. Należy bezwzględnie przestrzegać, aby opuszczając Harcerski Start mieć
na sobie i niebieską i czerwoną część ubranka.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!! |
|